רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח רשלנות רפואית

ביטוח רשלנות רפואית
בעת תביעת רשלנות רפואית, מעטות הפעמים בהן הפיצויים יוצאים מכיסו של הרופא. החברה המבטחת את העסק בו הוא עובד בפוליסת אחריות מקצועית, ומתוקף כך גם אותו, היא זו האחראית למתן הפיצויים ולמעשה לכל הליך התביעה עצמו.

כיצד נקבעת עלות פוליסת אחריות מקצועית?
ובכן, ככל פוליסת ביטוח אחרת, גם פוליסת אחריות מקצועית נקבעת על פי גובה הסיכונים העומדים בפני החברה המבטחת. כך, ריבוי העיסוק בתביעות רשלנות רפואית בשנים האחרונות גבה את מחירו בכל שנוגע לביטוח אחריות מקצועית, וניתן לומר כי מדובר בפרמיה שעלותה נמצאת בעלייה מתמדת. כפועל יוצא מתהליך התייקרות זה, החלה להתפתח מגמה של "רפואה הגנתית", במסגרת ניתנים על ידי הרופא טיפולים ובדיקות שלא לצורך לשם הימנעות ממקרה של תביעת רשלנות רפואית. מגמה זו פוגעת הן בחולים והן במערכת הבריאות ככלל, שכן מעבר לעובדה שטיפול רפואי מיותר יכול לגרום אף הוא נזק למטופל, מדובר בהעמסה מיותרת על מערכת שירותי הבריאות, וזו מייקרת את עלות הטיפולים ולעיתים קרובות מונעת טיפול דווקא מאלה הזקוקים לו.

תביעת רשלנות רפואית כנגד חברת ביטוח- תנו למומחים לטפל
על מנת להימנע ממתן פיצויים בעת תביעות רשלנות רפואית, "דואגות" חברות הביטוח להציב שורה של עורכי דין, בליווי שלל דעות מומחים ולעיתים אף עדויות של חוקרים פרטיים. היות ומדובר בתביעה של "האדם הקטן" אל מול חברת הביטוח הגדולה, חשוב מאוד להיעזר בעורך דין מומחה ובעל נסיון בדיני נזיקין ובתחום הרשלנות הרפואית בפרט, בכדי למצות את הדין באופן הטוב ביותר ולהגיע לתוצאות אידיאליות.

למידע נוסף לגבי תאונת עבודה או רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.


 

מפת אתר | צור קשר